Love brings bewitching grace into the heart. (Euripide)

19 Apr

Dupa o perioada destul de lunga, in alb si negru, din cauza starii mele de sanatate (a starii mele fizice generale), dar si a vremii, parca totul in jurul meu misuna… din nou. Florile sunt iarasi colorate, oamenii parca vorbesc mai tare, iar dincolo de proprii mei pasi grabiti si apasati, imi inalt fruntea si incep sa zaresc din nou iarba cruda … si simt ca iubesc totul imprejur, asa cum simteam pana acum 3 saptamani. Ma bucur in fiecare dimineata cand soarele imi da “Buna dimineata!”, iar eu ii raspund printr-un suras rasfatat. Intorc privirea cand ma imbie cate un miros aromat de flori, ce iese de prin vreo curte, parca intentionat sa ma ademeneasca sa le admir frumusetea. Ma gadil la fiecare atingere a vreunei pietricele ce imi impinge talpa subtire a tenisilor. Ma cheama sa le citesc povestea paginile lucioase ale cartilor bune. Imi salta inima de bucurie cand copiii ma intampina la gradi cu cel mai sincer suras. Imi rade fiinta de iubire la primul “Te iubesc!” al zilei. Ma rasfat cand Tasha, isi impleteste boticul umed printre degetele mele. Pretuiesc momentele din timpul cinei, impreuna cu familia meu adorata. Totul in jur pare minunat atunci cand privesti de pe partea pe care bate soarele, cand ceea ce ti-a daruit Dumnezeu pare o binecuvantare si nu-ti doresti nimic mai mult.

Daca am avea un strop de iubire pentru fiecare lucrusor de alaturi, lumea din jurul nostru nu ar fi mai buna, insa inima noastra ar fi mai fericita! Imparte iubire in fiecare zi! (mai 2010)

Leave a Reply

