Salata cu bacon si rosii

2 May

De cand a venit primavara, simt nevoia sa mananc cat mai multe “verdeturi” si cat mai putine bucate cu sosuri sau grasimi. Asa ca, am dat iama pe blog-urile culinare pe care le urmaresc de o buna bucata de vreme incoace si am inceput sa selectez ce “imi face cu ochiul”. Aceasta salata este una dintre ele.

Timp de preparare: 15′

Timp fierbere: 20′

Complexitate: mica

Cantitate: 5-6 portii mari

Ingrediente:

450 g paste (pene)

450 g bacon afumat taiat bucatele

2 linguri ulei (eu am pus doar una)

450 g porumb

300 g rosii taiate bucatele

2 linguri otet (eu nu am pus, pentru ca nu imi plac rosiile cu otet)

sare

piper

3/4 cana busuioc proaspat tocat marunt (eu nu am avut si am pus uscat)

NB! Eu am adaugat si piept de pui fiert.

Mod de preparare:

Se amesteca toate ingredientele si se serveste proaspata.

Leave a Reply

