Aventura de mai

22 May

  

Fiind sezonul socului si salcamului, eu si Tavi, am conchis sa iesim la o plimbare prin parc cu bicicleta, dar sa culegem si flori de soc si salcam. Numai ca vremea in ultima perioada a fost capricioasa si nici ieri nu s-a dezis asteptarilor noastre, astfel ca, dintr-o data a inceput o ploaie torentiala, cu fulgere si tunete. Ne-am adapostit pentru vreo 45 minute in foisorul fanfarei, apoi cand ploaia s-a mai domolit ne-am gandit ca se va opri si ca am putea sa o luam din loc cu bicicletele. Zis si facut, numai ca la iesirea din parc au inceput din nou rapaieli intetite si a trebuit sa pedalam pana acasa astfel. Am ajuns uzi pana la piele, cu tricourile si pantalonii innamoliti de sus pana jos, intrucat dorinta noastra de a avea o bicicleta “la moda”, ne-a impiedicat sa ne punem aripi protectoare la roti.

Acum, zambesc gandindu-ma la ce-a fost, insa in acele momente, in care Tavi se amuza copios si savura “aventura”, eu eram cel putin … morocanoasa.🙂

Nu am renuntat la proviziile facute prin parc, din cauza ploii, ci am “luptat” cu stoicism sa le aducem acasa.🙂 Florile de soc vor deveni sirop si socata, iar cele de salcam, dulceata si sirop. Voi posta retetele curand.

  

Leave a Reply

