La cules de fragute

9 Jun

Avem in Romania zone montane foarte pitoresti, care ar putea fi adevarate obiective turistice, nu numai pentru romani, dar si pentru turistii straini, insa infrastructura, amenajarea statiuniunilor si acomodarea sunt deplorabile. Paragina este singura care se mai ingrijeste de aceste locuri.

Weekend-ul trecut am facut o mica iesire in natura, la Herculane, unde ne-am “dedat” naturii pentru cateva ore, ne-am scaldat in apa termala a bazinului “7 Izvoare” si am gustat din aromatele fructe de padure – fragii. Am constat ca, nu exista nici o imbunatatire in statiune, de multa vreme. Singurele modificari ar fi ca, padurile ce imbraca versantii sunt ceva mai murdare si cladirile istorice au “decazut” estetic definitiv.

Pacat de frumusetea naturala a tarii noastre!

Leave a Reply

