Cordon bleu exotic de curcan cu ananas

3 Jul

Intotdeauna imi place combinatie dulce-sarat, mai ales daca apare in discutie si ananasul, asa cum este pizza cu ananas, porc cu ananas sau aceasta reteta.

Timp de preparare: 10′

Timp de prajire: 10′

Complexitate: mica

Cantitate: 4 portii

Ingrediente:

4 felii piept de curcan (cam de 100 g fiecare)

4 felii ananas

4 felii Emmentaler

2 oua

7 linguri pesmet

3 linguri de parmezan

6 linguri ulei de masline

sare

piper

Mod de preparare:

Se bat feliile de piept cu ciocanul de snitele, in asa fel incat sa se obtina “foi” de carne ce pot imbraca feliile de ananas. Se aseaza pe mijlocul fiecarei bucati de carne o felie de ananas , apoi una de Emmentaler deasupra. Se impatureste carnea in forma de plic si daca nu sta se fixeaza cu o scobitoare ( la mine nu a fost cazul).

Se trec pachetele obtinute prin ou batut cu parmezan, sare si piper, apoi prin pesmet. Se repeta inca o data procedeul.

Se prajesc pachetele exotice in ulei incins, pana capata o culoare aurie. Se servesc calde.

2 Responses to “Cordon bleu exotic de curcan cu ananas”

  1. alinutzika August 9, 2011 at 1:28 +00:00 #

    Si mie imi plac astfel de combinatii, dar sotului meu nu prea…:))
    Imi place mult blogul tau…si eu sunt tot incepatoare. Poate o sa vrei sa imi faci si tu o vizita, daca iti face placere…

    • kinderkare August 9, 2011 at 1:28 +00:00 #

      Multumesc pentru aprecieri. Am intrat in bucataria ta si mi-a placut ce am vazut! Tine-o tot asa!

Leave a Reply

