Toamna

2 Oct

Imi place toamna… Imi place pentru abundenta de culori calde ce se imprastie pe alei, cu frunze tremurande, rascolite de furia vantului, nerabdator sa isi arate forta. Imi place pentru bucuria ce mi-o daruieste atunci cand culeg lacoma marul rosu si lucios. Imi place pentru soarele plapand si duios ce imi  incalzeste obrajii la amiaza. Imi place pentru serile racoroase, cand zgribulita, mai pun o jacheta pe mine si continui, sub cerul noros, sa adulmec aerul tomnatic ce aduce izuri dulci de must ori gutui. Imi place pentru  sensibilitatea ce mi-o trezeste fiecare frunza in agonie, care se desprinde indurerata de pe ramuri obosite de povara roadelor si pluteste fara graba spre pamant. Imi place pentru melancolia pe care mi-o cuibareste in suflet, trezindu-mi amintiri din anotimpuri trecute. Imi place pentru putinta sa de a preschimba vivacitatea verii in rugina, parca intentionat, ca sa un slujitor umil al necrutatoarei ierni,  ce va amorti totul in jur.

Imi place toamna pentru amalgamul de sentimente contrastante ce mi le insamanteaza in intreaga existenta…

 

Leave a Reply

