Vicii

7 Feb

Se spune ca fiecare dintre noi avem vicii.

Zilele trecute, intre doua lectii de engleza, stateam in fata ferestrei, privind printre domolii fulgi de nea, trecatorii zgribuliti. Oricat de frig ar fi fost, duceau avizi tigara spre gura sau vorbeau la telefon. “Viciile te indeamna spre dependenta”, mi-am zis! M-am intrebat atunci: “ Ce ma face pe mine dependenta?” Primul gand a fost : “Desigur, T, barbatul de langa mine, ce sadeste in sufletu-mi graunte de iubire, cu fiecare privire; putenicul, ce ma ocroteste si ma priveste din umbra, mereu gata sa ma inalte cand m-as putea prabusi; tandrul, ce ma copleseste de atata iubire in imbratisarea-i; umilul, ce ma urca pe un piedestal, in crestetul lumii, contempland fiecare urma a pasilor mei; orbul, ce mereu spune ca sunt cea mai frumoasa si cea mai buna, si ca ma iubeste asa de mult, tocmai pentru cine sunt; copilul, ce ma cerceteaza cu ochi blajini si naivi, in cel mai candid chip, desfatandu-se cu fiecare sarutare; indragostitul, ce imi sopteste, de indata ce se desprinde din bratele-mi : ”Mi-e dor de tine!”

 Iubirea este singurul viciu glorios, iar dependenta este ingaduitoare si pretioasa. Te iubesc asa cum stiu ca ma iubesti, T! Te iubesc … mereu mai mult!

One Response to “Vicii”

  1. T February 8, 2012 at 1:28 +00:00 #

    Desi eu nu sunt la fel de iscusit ca tine la vorba, sunt la fel de indragostit in suflet.Te iubesc pentru ca ma surprinzi mereu, in cele mai frumoase feluri.O prajiturica, un zambet, un sarut pufos, o mangaiere, o privire te fac cea mai iubita femeie din lume.Stangacia cu care faci anumite lucruri, iscusinta cu care le faci pe altele, ma uimesc si in acelasi timp imi amintesc de ce m-am indragostit de tine.Te iubesc pentru ca stiu ca esti sufletul meu pereche.Cum stiu asta? Stiu indeajuns incat sa ma faca sa simt ca oricat as fi de suparat pe tine, imi va trece numaidecat.Ma topesc numai la gandul ca esti iubita, prietena, partenera mea de viata si “sufletul meu voios”.Tu dai vietii mele un sens si ma faci sa lupt cu orice provocare.Stiu ca daca te am langa mine pot muta si muntii din loc.Voi fi langa tine, te voi iubi, te voi respecta si nu te voi dezamagi, atat cat voi trai pe acest Pamant…si dupa…
    Esti cel mai frumos lucru care mi s-ar fi putut intampla in viata asta.Sunt cel mai norocos ca te-am primit cadou atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine.
    Te iubesc, R.

Leave a Reply

