Peanut Blossom Cookies

24 Dec

DSC_1790Timp de preparare: 15′

Timp de coacere: 15-18 ‘ / tava

Timp de racire: 1h

Complexitate: mica

Cantitate: ~40 bucati

Ingrediente:

Cookies:

113 g unt la temperatura camerei

185 g unt de arahideDSC_1779_1

70 g zahar brun

65 g zahar

1 ou mare

1 lingurita de vanilie

2 linguri lapte

195 g faina (asa era in reteta, eu am mai suplimentat cu inca 5 linguri cu varf)

1/2 pachet praf de coptDSC_1802

1/4 lingurita sare

Deasupra:

38 jumatati de cuburi de ciocolata

65 g zahar (optional)

Mod de preparare:

Se bate untul crema. Se   adauga untul de arahide, zaharul brun si cel alb si se bat bine, vreo 2-3 minute, cu mixerul sau robotul. Se adauga oul si vanilia, apoi laptele. Separat, se amesteca faina, praful de copt si sarea. Se incorporeaza amestecul uscat in amestecul de unt. Se da la rece 1 h.

Se incalzeste cuptorul la 190 grade si se pune gratarul la mijloc, ca sa nu se arda pe fund biscuitii.

Se formeaza bilute, se dau prin zahar (optional – eu nu i-am dat) si se coc pe hartie de copt 15-18 minute (in reteta zicea 10 minute, insa la mine nu a fost suficient).

Imediat ce se scot din cuptor, se apasa jumatati de cuburi de ciocolata in fiecare cookie, pana se crapa putin crusta biscuitilor si cubul se topeste putin, in asa fel incat sa ramana fix.

Eu am facut cantitate dubla si au iesit 78 de bucati. Gustul de unt de arahide in combinatie cu ciocolata este delicios.

Tip! Eu am adaugat 5 linguri de faina dupa prima tava coapta, deoarece aluatul era foarte moale, iar cookies nu isi pastrau forma foarte bine.

Leave a Reply

