Legume Sote cu Porc

25 May

Ceva rapid si foarte aromat!Legume sote cu porc

Timp de preparare: 25′

Complexitate: mica

Cantitate: –

Ingrediente: (nu am cantitati, am folosit ingrediente dupa bunul plac)

fasii subtiri de carne de porc

morcov congelat

mazare pastai congelata

telina congelata

porumb congelat

broccolli congelat

salvie uscata

busuioc uscat

cimbru uscat

oregano uscat

rozmarin uscat

coriandru uscat

sare

piper

ulei de masline

Mod de preparare:

Carnea taiata fasii subtiri se sareaza si se amesteca cu 1-2 linguri de ulei de masline. Se adauga apoi condimentele si se amesteca bine. Se pune carnea intr-o tigaie si se rumeneste. Se da la o parte si in aceeasi tigaie se pun legumele (taiate) cu 1-2 linguri ulei. Se soteaza 7-8 minute si se adauga apoi carnea. Se mai lasa pe foc 3-4 minute, amestecand des.

Tip! 1. Carnea de porc poate fi inlocuita cu pui sau curcan.

2. Condimentele pot varia in functie de gusturi. Eu am vrut ierburi italiene, de aceea am facut aceasta combinatie.

3. Condimente se mai pot adauga si apoi, dupa ce au fost amestecate carnea si legumele. La fel si sare, dupa gust.

Leave a Reply

