Tiramisu cu Capsune

23 Feb

Desi am parcurs aceiasi pasi ca la Tiramisu, am schimbat aroma si am obtinut o cu totul alta prajitura. Excelent! Foarte potrivita pentru Tiramisu cu CapsuneValentine’s Day (acesta a fost prilejul cu care am pregatit-o).

Complexitate: mica

Cantitate: 6 -8 portii

Timp de preparare: 30′

Ingrediente:

200 g piscoturi

500 g smantana mascarpone

4-5 oua

5 linguri zahar

sucul de la o conserva de ananas

cateva capsuni taiate felii

cateva capsuni pentru decor

Mod de preparare:

Se freaca galbenusurile cu zaharul, pana se topeste zaharul. Se pune smantana si apoi albusurile batute spuma.

Se inmoaie primul rand de piscoturi in suc de ananas, pe o parte si pe alta. Nu vreti sa le inmuiati prea tare, dar nici sa ramana neinsiropate, asa ca, tineti fiecare piscot cam 2-3 secunde in suc. Se aseaza piscoturile pe fundul unei tavi rotunde cu pereti detasabili (am vrut sa aiba aspectul unui tort). Nu am pus piscoturile prea apropiate de data aceasta, intrucat, am vrut o cantitate mai mare de crema si mai putine piscoturi (in mod normal pentru cantitatea aceasta de crema, folosesc 400g piscoturi, dar acum doar 200 g). Apoi se pune jumatate din crema de mascarpone deasupra. Se aseaza un strat de felii de capsuni. Se insiropeaza si al doilea strat de piscoturi in suc de ananas si se aseaza deasupra. Se intinde si restul de crema. Eu nu am avut prea mult timp la dispozitie si am consumat-o dupa 1 ora (de aceea nici aspectul nu a fost prea elaborat), insa aceasta prajitura trebuie sa stea la rece peste noapte ca sa se intareasca bine crema. Apoi se scoate din forma, iar in mometul servirii se decoreaza cu capsune intregi.

 

2 Responses to “Tiramisu cu Capsune”

  1. Elena April 10, 2013 at 1:28 +00:00 #

    Arata apetisant!!! 🙂

    • kinderkare April 25, 2013 at 1:28 +00:00 #

      Multumesc!

Leave a comment